Upozorňujeme, že není možné řešit reklamaci svými a jinými způsoby - bez posouzení reklamačního oddělení - takové reklamace budou ihned zamítnuty.
- Nelze tedy zaslat nebo přijít na provozovnu položit díly a chtít okamžitě platbu, že jste si již objednali další sami. Mnozí obchodníci zasílají poškozené díly, prasklé díly, ohnuté a potrhané flexy, které u výstupu prochází kontrolou a odešly plně v pořádku, vrací díly, které nebyly zakoupeny u naší společnosti a zkouší různé varianty, kde díly vrátit. LCD, sklíčka, středové díly, dotykovky - všechny tyto díly mají naše ochranné plomby, ražení, vodoznaky a skryté razítka - bez tohoto - seškrábané plomby či dokonce žádného značení reklamace taktéž nebude uznána.
- Volba vrácení peněz je u IČ/DIČ obchodníků pouze při vadných nefunkčních dílech a LCD odzkoušených předem a řádně posouzených reklamačním oddělením a vedením společnosti.
- Reklamace LCD a dotykové vrstvy užité, lepené šroubované již nebudou přijaty.
- Záruka se nevztahuje na neodbornou montáž, tedy pokud díl nebyl montován přímo naší společností.
- Záruka se nevztahuje na reklamace LCD iPhone, Samsung a Nokia - pokud nejsou měněny v autorizovaném servise.