Reklamace

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

 

ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ REKLAMACÍ, ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY: 

Accessories s.r.o.
28. října 853/256
70900 Ostrava-Mariánské Hory a Hulváky
IČ: 28630394
DIČ: CZ28630394
Spisová značka: C 35635 - Krajský soud v Ostravě
Telefon: +420 777 72 67 23
E-mail: info@forcell.cz
https://www.forcell.cz

Číslo účtu FIO: 2900261096/2010

Pracovní doba: 8.00 - 16.00 hod.

 

POSTUP PŘI REKLAMACI

Pokud nejste se zbožím spokojeni, nebo jste našli na výrobku nějakou vadu je možné na něj uplatnit reklamaci.

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • 7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • 7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • 7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • 7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • 7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

 7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

7.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

 

Upozorňujeme, že není možné řešit reklamaci svými a jinými způsoby - bez posouzení reklamačního oddělení - takové reklamace budou ihned zamítnuty.

  • Nelze tedy zaslat nebo přijít na provozovnu položit díly a chtít okamžitě platbu, že jste si již objednali další sami. Mnozí obchodníci zasílají poškozené díly, prasklé díly, ohnuté a potrhané flexy, které u výstupu prochází kontrolou a odešly plně v pořádku, vrací díly, které nebyly zakoupeny u naší společnosti a zkouší různé varianty, kde díly vrátit. LCD, sklíčka, středové díly, dotykovky - všechny tyto díly mají naše ochranné plomby, ražení, vodoznaky a skryté razítka - bez tohoto - seškrábané plomby či dokonce žádného značení reklamace taktéž nebude uznána.
  • Volba vrácení peněz je u IČ/DIČ obchodníků pouze při vadných nefunkčních dílech a LCD odzkoušených předem a řádně posouzených reklamačním oddělením a vedením společnosti.
  • Reklamace LCD a dotykové vrstvy užité, lepené šroubované již nebudou přijaty.

 

DOKUMENTY KE STAŽENÍ

Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Poučení o právu na odstoupení od kupní smlouvy